onsdag 29 juni 2011

Tack,tack,tack

Idag så hände det som man ALDRIG tror ska hända!
En dam hittade min telefon och har varit inne och lämnat den i telenor butiken!
TACK du snälla människa!
Det är dock HELT förstörd, antagligen överkörd! Ska in där och härja imorgon så får vi se vad de säger!
Men tänk att det finns snälla ärliga människor!
Hoppas att även du tänker så om du hittar något! Att det finns ju nån någonstans som saknar den här grejen!
Det kommer väl att ta typ 3 veckor sa dom! Så nu har jag kontantkort o en telefon som jag snällt fått låna! Känns jätte konstigt, men idag har jag inte haft någon kontakt med omvärden känns det som! =)

Idag har det variit simskola, mammagrupp med babymassage! Sen åkte vi till mamma o hälsade på. Badade och fick middag! Mysigt! Lite trötta barn där ett tag innan maten, men annars var det jätte mysigt!
Nu e det bara lite tv mys med min kärlek!
God natt och Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar