torsdag 2 juni 2011

Vilken dag!

Guuuud vilken underbar dag! Vilket väder!!
Imorse blev det lite undan plockning och jag slängde på en maskin tvätt!

Vid 10 tiden så hade Charlie somnat och jag tänkte passa på att få lite färg och vila lite efter yttligare en natt men lite mindre sömn än vad man brukar få!!
Så jag tänkte mig en timme typ!! Men det blev riktig lyx, charlie sov till 12.30 typ!! Underbart!!
Ellinora körde jag till en kompis vid 11 tiden. Och Calle har varit i garaget hela dagen och meckat lite!!
När Charlie hade vaknat så åkte han och jag till yngsjö för att hälsa på han farmor och farfar Bosse! Mkt trevlig och mycket skönt i solen!
Tycker att man börjar få lite färg nu (iaf. på framsidan) så det känns skönt! Jag tycker att det är såååå fint att vara brun, har alltid tyckt det! Och i år är jag bra på det! Annars så jobbar man ju och man hinner inte allså få så mkt färg. Jag tycker att jag få kämpa ganska mkt för att få det nämligen! Har inte sån hy så bara för att man är yte blir man brun, utan jag måste pressa!! =) Men jag älskar ju det så det gör inte så mkt.

Nu på kvällen så har vi grillat lite och jag har bakat en äppelpaj som vi ska ha och mumsa på! Gott!!

Idag fick jag även ett samtal som värmde, min mormor ringde och var såååå glad över albumet jag gjort och skickat till henne. Massa blandade bilder, mest på Ellinora och Charlie såklart!

Nu hoppas vi på likadant väder imorgon som vi haft idag!
Imorgon är det även babysim MED första DYKNINGEN! wiiii.....
Spännande!
Uppdaterar såklart om hur det har gått imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar