onsdag 15 juni 2011

En dag med lillebror!

Idag har jag varit med lillebror Isak hela dagen!
Det har inte blivit jätte mycket gjort men vi har haft jätte mysigt o trevligt!
Blev ju kanon väder efter lunch typ, så vi satte oss ute i solen medan Ellinora var o lekte och Charlie sov. Satt o lyssnade på musik och spelade hänga gubbe på iphonen! Sjukt kul! Haha!
Tvättat en tvätt, bakat en äppelpaj och fixat lite disk o lagat mat, de e typ det som blivit gjort! Lite ångest, men man få ha lata dagar! Eller hur?! =)
Charlie älskade sin potatis idag oxå! Mumsade i sig hela "iskuben" Duktig kille!!
Han har varit väldigt mysig och lugn idag tycker jag!
Ellinora har bråkat lite grann om kläder idag men inget om maten! Skönt! Annars brukar det vara det som e "huvudbråket" under dagen! Men det har gått kanon idag! Hon fick lägga sig kl 21 idag, de e ju sommarlov! Charlie sover oxå o Isak har precis åkt hem! Nu sitter jag här och väntar på min Calle som jobbar över även idag!! Igår kom han hem vid 23.00!! Han är då inte arbetsskygg iaf.!! 

Idag fick jag plats till Ellinora på sommar-simskola på Vä-badet! Det kommer vara såååå bra för henne! Hon har inte jätte bra vattenvana men hon har blivit jätte duktig senaste gångerna i mamma och pappas pool! Så hon lär sig nog lätt när hon lär sig hur man gör utan "simmisar" och när hon känner sig mer säker! Det börjar på Måndag och det är varje dag fram till den 14e Juli! Ska bli jätte kul!!

Tack för en jätte fin dag mina älskade barn och min fina lillebror!!

Kan du denna isak?!

_N_ _ RB_ R

haha!! Kan ju inte svara på nån kommentar som du vet så jag kan inte säga om du gissar rätt! E ju nåt fel med mitt sånt googel-konto eller nåt!! buuhuu.....

3 kommentarer:

  1. Kul att du å Isak kan ha en så fin dag tillsammans / pappa

    SvaraRadera
  2. Åh va fint det låter, önskar jag hade varit med er mina käraste syskon! /Bror

    SvaraRadera
  3. Jag får panik, det är skitsvårt ju! tack för en underbar dag syster! :) <3

    SvaraRadera