onsdag 1 juni 2011

Fredag idag!! =)

God morgon!
Idag är det ju som fredag! Ellinora och Calle är lediga nu Tors-Mån så e det skola och jobb på tisdag! Men vad mysigt vi ska ha nu när vi ska vara hemma alla 4!
Vid 9 så ska jag in till stan och hämta/räkna/skriva på/lämna tidrapporterna på mitt ena jobb! Men jag har så hjälpsamma assistenter som jobbar i vårt "team" så det brukar gå himla lätt!
Vi får väl se lite om det blir en sol dag till eller hur det blir! Det skulle inte vara det idag! Men regnet kom kl 01 i natt, bara östa ner! Min lilla son har inte vilja sova i natt! Inte så bra iaf. från 04 har jag bara halv slummrat! Både Charlie och en fluga har hållt på hela tiden!! Flugan fick jag ta på till sist! Som tur va!

Idag så åker mamma och pappa till landet för att bara mysa och ta det lugnt! Dom har jobbat jätte mkt så de e dom absolut värda. Både i Måndags och Tisdags så har jag träffat pappa och det har varit jätte mysigt! På nåt sätt blir det annorlunda när man träffar dom en och en! Haha! En annan känsla och mysfaktor! Inget negativt utan positivt! Sen vet ju alla att jag älskar att vara med dem båda och umgås mer än gärna med dem! Jag kallas ju inte bara Maja utan oxå "Sällskaps-Musse" hihi. Och ibland bara Musse och fråga mig INTE hur det namnet har kommit till! För det var jag faktiskt inte!
Jag har haft många smeknamn tack vare min storebror! Så han har säker nåt att göra med Musse oxå!
Här är några andra smeknamn jag haft: Orrul, lille-di, ved, groggen och även fett-ved!.....sjukt!! haha!

Tänkte bjuda på ett saftigt bildregn. Massa bilder!!
Ha en kanon dag!
 Jag och Ellinora innan dopet
 Ellinora (lite suddig bild)
 Alla lägger händerna på Charlie
 Ellinora får lite vatten på huvudet! =)
 Charlie får lite vatten på huvudet!
 Bad med pappa i fredags!



 Charlie med sin nya solhatt, sitter o snacka för fullt!

1 kommentar:

  1. Hej Orrul! :) fina bilder från dopet! Ja du vet vad man säger... kärt barn har många namn, och du är verkligen mig kär älskade syster! Kram/ Bror

    SvaraRadera