tisdag 31 maj 2011

Fullt Upp!

Det har varit fullt upp. Jag har helt enkelt inte prioriterat datan!! Har varken bloggat eller läst bloggar som jag annars gör dagligen!

I Lördags så jobbade Calle lite och Ellinora var hos kompisen Ville och lekte! Kul! Jag och Charlie åkte för att hälsa på och ta en fika med min bror och hans 2 kompisar! Polaren dom var hos bodde i Rebbetuaröd!!?? Att det ens finns ett ställe som heter så e sjuuukt! Det ligger typ en bit förbi forsakar!
Det var mkt trevligt, stannade inte jätte länge!
Sen blev det lite kvälls mys med grillning. Isak och Anna-Maria var här. Körde sedan Isak till stan för att han skulle jobba! Vi spelade lite poker under kvällen! Sen skulle Anna-Maria ut och "partajja" lite. Vi kröp till "kojjs" och barnen som sen länge tillbaka!

Morsdag var det i Söndags. Städade undan lite på morgonen och sen så blev det en sväng till Eko med barnen. Köpte lite fina blommor som jag körde förbi mamma med. Hon skulle iväg till Smögen och jobbade så det var precis att vi hann med en kopp kaffe.
När jag kom hem så fick jag en jätte fin blommgrej! Röda rosor med lite annat i, format som ett hjärta! Med ett fint kort till! Tack älskade ungar! =)

Igår så var vi hemma och gjorde inget speciellt, på kvällen begav vi oss till pappa och åt god mat tillsammans. Och vi passade på att bada i poolen! Sköönt!

Idag bhar det varit sol och bad hemma hos mamma och pappa efter Ellinora slutat skolan!
Nu måste jag ta min lilla son, han e mammig nu! =)

Hörs imorgon, hoppas att det blir lika fint väder som idag!

Just det, idag har gräset blivit klippt av min älskling och vi har varit ute hela familjen hela kvällen!! Älskar det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar