torsdag 26 maj 2011

Hoppas på sol idag!

Än så länge är det svårt att avgöra om det kommer klarna upp eller om det kommer mulna på!
Hoppas verkligen på sol!! Det hade varit sååå skönt! Nu på vädert säger dom att det ska bli fint! Ser lite disigt ut! 18-20 grader här hos oss!

Igår var det jätte trevligt på mamma träffen! Alla barnen var vakna och glada! Kul!

Sen så blev det att vi körde till mamma o pappa! skulle ha hjälp av isak med att flytta över bilder från olika datorer! Så nu har jag frammkallat ca 250 bilder! =)
Tänkte jag skulle göra ett litet album till min mormor så att hon har å titta i! På sina barnbarnsbarn!=)

Igår kväll efter middagen så bakade jag och Ellinora en god äppelpaj!! Mmmm...
Calle jobbade till typ 21. sen blev det lite tv tittande o mys!

Idag så som sagt hoppas vi på sol och då blir det att jag solar. Annars händer det nog inte så mkt. Tänkte handla nån gång under dagen oxå!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar