onsdag 18 maj 2011

Hello!

Hej, hej!
Nu snart så bär det iväg till stan med Charlies farmor. Jag ska försöka hitta en bikini! Det blev ju akut nu när det blev babysim på fredag! Hoppas det finns nån som man kan känna sig någorlunda okej i! Som sagt så känner jag mig inte alls redo för bikini ännu!
Igår satt jag och kollade på nätet, det blev att jag kollade runt på lite hus! Mina föräldrar har inte en tanke på att flytta, men jag hittade det perfekta huster till dom! Det var klockrent! Men mamma blev chockad när jag berättade, haha....hon visste inte att hon skulle flytta sa hon!
Jag vet att dom inte kommer göra det men det var ett kanon hus! Jag hade vilja flytta dit om det inte hade varit stall och hagar o grejer! Jag gillar ju inte hästar och jag vill absolut inte lägga tid på en häst! Om Ellinora hade varit stor så hade hon kunna ha en häst där, då hade vi kunna bo där! =)
Men vi trivs ju så bra här, de e väl som mamma säger lite grann, att det händer för lite just nu! haha!
Full rulle ska det va och det ska hända saker hela tiden! Jobbigt egentligen, men e det roliga saker så upplevs det ju inte som jobbigt!
Nej, nu hade jag vilja börja renovera lite här hemma! Men jag kan det inte själv utan Calle måste göra det mesta faktiskt! Och sen så kostar det ju lite pengar oxå! Men i sommar blir det nog av! KUL KUL!!

Ha en super dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar