onsdag 11 maj 2011

Bad-dag idag!

Nu har jag precis badat minstingen i familjen! Han gillar det skarpt!
Idag har jag tvättat lite och sen har jag inte gjort så mkt mer faktiskt! Det ska ju bli dåligt väder nu imorgon säger dom så jag tänkte att det var bäst att man tog vara  på det fina väder som blev idag! farmor Anya kom o hälsade på. Charlie hade en riktigt lång sovning idag mitt på dagen! Det var ju perfekt. Lite lugn och ro innan Ellinora slutade skolan. Idag hade hon med sig kompisen Emilia hem. Men dom lekte kanon fint, märkte knappt av dom. Vevade lite hopprep åt dom och fixade pannkakor, det var typ allt jag gjorde.
Anya begav sig på eftermiddagen, sen vid hlav 5 så var det dags för Emilia att åka hem.

Lagade lite mat sen efter det, Ellinora hjälpte mig. Det blev kanon.
Efter maten så blev det bad för Charlie och Ellinora sprang till lekplatsen för att leka med Hannah. Det är så skönt nu när det är så ljust. Innan efter middagen så kändes det som att dagen var slut, men nu leker dom till halv 8 om kvällarna ibland. Mysigt!

Natten/ morgonen iag var inte rolig. Charlie hade nåt bryt och det gick inte att trösta han. Jobbigt! Det gör ju ont i hjärtat när han är så ledsen! Men sen deckde vi på soffan till halv 8. Och då var ingen annan heller uppe så det blev snabba puckar för Ellinora och Calle. Men dom hann i tid!

Charlies utveckling går fort fram tycker jag.
Hans nya nu är att räcka ut tungan, hela tungan helst! Han ser helt knäpp ut när han gör det men super gullig!
Sen försöker han ta sig upp när han halv ligger, lyfter upp huvudet lixom. Ser ut som att han vill sitta upp!
Det går fort fort fort!
Han pratar och skrattar mestadels av den tiden han är pigg och vaken! =)

Idag kommer det ne bild på nybadade Charlie och ny solade mamman! =)
Ha en kanon kväll!

1 kommentar:

  1. Jag vill se killen med tungan! Skicka en bild. Kul att lillkillen utvecklas och att du kan se varje steg Maja. Hur har det gått med gipshänderna? =) puss

    SvaraRadera