onsdag 18 maj 2011

Shopping idag!

Idag åkte vi ju till stan jag och Charlie tillsammans med farmor Anya!
Vi gick på H&M och jag provade lite bikinis! Hittade 1 som jag köpte! Farmor hittade pyamaser 2 st till Charlie! =) Tack!
Vi gick vidare till Lindex och jag ångrade genast att jag köpte bikini på H&M för det fanns en jätte fin turkos där! Men, men nu får det va!
Farmor gick loss blan babis kläderna och charlie fick flera olika saker! Tack tack farmor!
Min randiga bikini
 
 Charlies kläder

Farmor och Charlie

Efter Lindex gick vi till kappahl, massa fint men nu fick det vara bra! Till Ellinora hittade jag en superfin bikini på Lindex, den får dock vänta lite...damen får nog följa med själv så det inte blir fel! (bestämd liten dam)
Sen mötte vi upp faster Anna-Maria och åt lite lunch tillsammans. Trevligt! Sen blev det bara en liten liten sväng till, men Charlie tröttnade så vi 2 körde hem!
Blev kaffe hos grannen lagom till jag kom hem =) tack! Nu har jag plockat undan lite och tagit fram och till middagen, som idag blir kyckling, ris sallad och sås! Gott! Flickorna är här och leker, dom har precis tagit på sig kjol/klänning och "klackaskor"! Små damer det där!! Söta!
Faster o Charlie
Just det, Charlie fick oxå en jätte söt turkos solhatt! Han var jätte söt i den, såg lite roligt ut faktiskt! =)

Imorgon väntar nya äventyr!!



2 kommentarer:

  1. Du e nog det gulligaste man kan tänka sig, omedelbar och helt uppe i din vardag. Helt fantastiskt tycker Mamma å jag

    SvaraRadera
  2. Instämmer fullständigt med föregående talare :) Jag beundrar din härliga inställning Maja, att du ser varje dag som ett äventyr. Det är en av de delar som gör dig till en fantastisk mamma (och syster!).
    Jag är så lycklig som får vara en del av ert liv! Älskar dig sååå. /Bror (den större)

    SvaraRadera