torsdag 19 maj 2011

Tjenixen!

Idag har allt gått jätte bra tycker jag!
Runtvisningen på badet gick kanon! Så imorgon gäller det! En super gullig instruktör var det så det känns jätte bra! carlie fick ett par snygga badbyxor som vi köpte där! Svarta med vita kanter och vita små ödlor på! Sen körde vi till farmor! År macka och drack kaffe! Sen bar det iväg på informationen! Det gick jätte bra för både farmor, Charlie!
Mötet varade bara ca 1 timme istället för 2! Så det blev en kaffe till hos farmor! Anna-Maria kom förbi, sen´var det dags för mig och Charlie att hämta Ellinora!
Lite matlagning blev det och sen så stack jag iväg och handlade på Maxi! Helt själv, kändes konstigt att inte ha något barn med sig att hålla koll på!
Sen kom Jimmie förbi o hälsa på Calle, så jag satte på lite kaffe! haha, det låter som det ända jag gör är att dricka kaffe! haha!
Nu kollar vi på Grannfejden, det är några här från trakterna, närmare bestämt Knislinge! Känner igen den ena i programmet, brukar vara inne på jobbet!

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar