tisdag 24 maj 2011

Känner mig konstig!!??

Vet inte vad det är frågan om!? Känner mig jätte konstig! Lite yr, svårt att fokusera blicken. Dov huvudvärk o illamående!? Kall svettas. Känns jätte obehagligt! Idag har jag bara ätit frukost, lekt med Charlie och dammsugit huset! Ingen stress eller nåt jobbigt. Så jag vet inte varför jag känner såhär!

Men jag fick några underbara bilder på Charlie i morse! Lägger upp dem så ni får se!

Idag så hade jag tänkt städa toaletten och lägga in tvätt o plocka undan i tvättstugan, men jag får se lite hur jag mår. Ska iväg idag igen och lägga om tån med ett mindre bandage!
Förhoppningsvis så hör mamma av sig innan Isak börjar jobba så vi kan framkalla lite bilder. Mamma behöver min hjälp och jag behöver Isaks. haha!
Ha en underbar dag, nu ska jag vila lite o se om det blir bättre!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar