måndag 23 maj 2011

Äntligen...

...har jag fått mitt nageltrång fixat på stortån!! Jag har haft ont i flera veckor och nu idag tog jag tag i det och fick en tid direkt. Bedövningen har inte släppt ännu så jag vet inte hur ont jag har riktigt! Dom bedövade med 2 sprutor och sen så klippte dom upp nageln och tog bort en del, sen drog dom bort nagelbandet och skrapade bort allt ont!! Tur att man fick bedövning, annars hade det gjort fett ont! Tån blev skit svullen av bedövningen!! Men nu är det gjort och det kommer bli skönt när det är läkt!

Idag har det varit en ganska lugn dag faktiskt, tvättat två maskiner tvätt och så har jag plockat undan lite! Sen burit ganska mkt på en lite gnällig Charlie!! Han har inte riktigt varit på humör! Men Ellinora har varit på toppen humör och hon var en stjärna hos läkaren! Charlie fick stanna hemma med pappa!

Nu sitter mina 2 små underbara och myser i soffan! Ska passa på att mysa med dom nu! Ha en bra kväll! Snart kommer det där programmet på tvn där det är helt mörkt.....vad heter det nu?!...nånting med blackout tror jag!

Mina finisar!

Ny bedövad o svullen! Lite blod oxå!

1 kommentar:

  1. Ta hand om dina Finisar och den lilla, lilla tån / pappa

    SvaraRadera