söndag 8 maj 2011

Äntligen kan man andas ut!!

Hej!
Jag har varit slarvig nu med mitt bloggande, men det har varit full rulle!
Idag haar det varit världens vackraste dop! Mina underbara små stjärnor har blivit döpta! Det var riktigt lyckat! Många som sa att det var otroligt fint att Ellinora var lite större och var med på ett helt annat sätt! Hon hade olika uppgifter som hon fått av prästen! Torka Charlies huvud, hänga upp deras små glas änglar, hålla sitt ljus, säga deras namn! Hon var jätte duktig! Charlie var oxå jätte duktig, lite trött mot slutet. Han somnade precis i slutet av dopet, men så dorg dom igång att sjunga o spela och då vaknade han igen. men allt gick som smort! kanon!
Blev en super trevlig eftermiddag med smörgåstårta, present öppning, kaffe och tårta!
TACK till er alla som hjälpt till på olika sätt och TACK alla som ville vara med och dela denna händelse med oss!
Och det som värmer mitt hjärta mest är att min mormor var så pass pigg att hon kom ner från stockholm för dopet! Är såååå glad för det!
Tack Pål för att du läste din underbara dikt till barnen, den var jätte fin! Du e så duktig!!
Anna-Maria, du var lysande med Charlie!
Isak, det betyder mkt att du ville vara gudfar till Charlie, du kommer att bli hans stora idol! Det vet jag! Tack för att du var med! Tack för att du bar korset i vårat fina dopfölje! =)

Till min morbror med familj: Tack för ni tog er ner från Stockholm för vår skull, uppskattar det verkligen!

Alla presenter ska vi knappt tala om! Helt otroligt fina grejer har de fått! Känns helt sjukt att ta emot så mkt faktiskt! Tack för allt verkligen!

Så att jag inte bloggat beror på all förberedelser o grejer inför detta!
Men nu är det "back to normal" igen så nu kommer ni få lite nytt "läs-godis" varje dag! (om jag sköter mig vill säga) Hihi!

Nu hur jag fixat det sista i köket så nu väntar soffan! Ellinora lekr med Hanna och Charlie är helt slut och sover, det gör även min älskade Calle! Han är oxå helt slut!
TACK TACK TACK ännu en gång!
Och Tack för det fina vädret! PERFEKT!

Bilder får jag ladda upp sen, har allt på kameran!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en fantastiskt fin dag, är mycket glad och stolt att få varit med och dela den upplevelsen med er. Kram/ Storebror

    SvaraRadera
  2. Tack själv systeryster, kommer bli skitkul att få se charlaaan växa upp!! Bra dag! :) /Lillebror

    SvaraRadera