tisdag 3 maj 2011

Tisadag eftermiddagen!

På eftermiddagen idag så har jag tvättat en tvätt, sorterat alla jä**a strumpor! Dragit en sväng med dammsugaren i hela huset. Sen blev det matlagning, korvstroganoff m ris. Mums! Reseptet kommer från Calles mamma och den är verkligen god! Det är Campbells tomatsoppa o kafffegrädde i. Men idag blev det vanlig grädde, de va de som fanns hemma.
Calle jobbar lite nu på kvällen. Jag och Ellinora har badat Charlie, sen blev det en promenad med grannen, båda barnen följde med. Nu ligger Ellinora i bade och ska alldeles strax hoppa i säng! Själv ska jag bara ta det lugnt, göra iordning efter barnens bad. Här kommer lite bilder från dagen.
Kram på er!
 Snygga snowboard byxor som jag fått av Pernilla! TACK!!
 Charlie, lilla sömntutan!
 Datanörden Ellinora =)
Mina fina 2 små!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder! Kan inte du MMSa mig bilden på Challe när han sover och bilden på de båda små-fragglarna tillsammans? <3

    SvaraRadera