torsdag 19 maj 2011

Möte idag!

God morgon världen!
Idag ska vi ut på nya äventyr jag och Charlie! Ellinora har idag miniorerna och kören så henne plockar vi upp 16.15
Men innan dess händer hen hel del! Kanske inte så mkt egentligen, men jag ska vara utan Charlie i 2 timmar idag! =(  Och det är jobbigt bara det! Framförallt för mig tror jag! Nu vid 10 ska vi bege oss till Bromölla och få all information om babysimmet som vi ska på imorgon och Charlie ska få sina första badbrallor! Kul!
Sen kör vi direkt till farmor Anya, så vi kan ta det lugnt och så jag kan mata honom ordentligt utan stress innan jag ska iväg på en föreläsning/information om Lex Sarah! Det är mellan 13-15 på grand hotell!
Det är en obligatorisk info träff för alla inom MejDej Kooperativet!
Sen blir det räserfart till Charlie och ser om han e hungrig, innan vi kör och hämtar Ellinora!
Så idag är det full fart!
Kikar in liote senare och berättar hur allt gått!
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Pappa tror att Charlie kommer klara dig fint hos Farmor. Frågan är hur mamma Maja klarar det?

    SvaraRadera
  2. Full fläkt! Ha en rolig dag och stressa inte för mycket, framförallt inte när du sitter i bilen. Kram

    SvaraRadera