fredag 20 maj 2011

Babysim idag!

Allt går som smort...
...Charlie har varit vaken ett tag pigg o glad! Bajsade precis och nu har han somnat! så får han sova till 9.35 då väcker jag han för då var det 3 timmar sen han åt. Så äter han, sen sätter jag han i bilen....han kanske slumrar till en liten stund till! Sen MÄTT, PIGG o GLAG precis till badet börjar! Det hade ju inte kunna bli bättre!

Vet ni, idag så kom det jag har väntat på länge!
Charlie skrattade högt! Flera gånger! Såååå gulligt!!
Fick kämpa ganska hårt med att burra ner mitt ansikte på hans bröstkorg! Men gud så underbart att få höra det där lilla mysiga skrattet!!

I efter middag så kommer Kajsa och Lova en sväng, innan dess ska jag hinna slänga ihop en äppelpaj som jag kan bjuda på!
Och ikväll blir det grillning med faster Anna-Maria, Gott! Det var ett tag sen nu vi grillade, innan blev det ju nästan varje dag! Men sen o andra sidan så har ju vädret inte varit detsamma!
Men idag verkar det bli fint! Kommer lite moln nu men jag hoppas att dom försvinner, dom e ganska tunna!

Nej, nu ska jag packa det sista och måla ett varv på naglarna! =)
Ha en UNDERBAR dag, skriver senare om hur det gick med badet!




2 kommentarer:

  1. Morfar längtar också till det bubblande Charlie-skrattet

    SvaraRadera
  2. Morbror med! Hoppas simmet gick bra och att ni har haft en härlig dag tillsammans! Men kom ihåg: grilla är inte lika fett som SCHTEEEEEEKA!! :-) /SchtekARN

    SvaraRadera