lördag 14 maj 2011

God Morgon Lördag!

Igår blev det inget skrivet för min del!
Orkade faktiskt inte! Charlie höll på HELA natten! (natten till igår alltså)
Hade ärende i stan som jag fick ta tag i även fast att jag egentligen inte hade ork till det! Sen blev det lite fika hos grannen på eftermiddagen! Ellinora hade med sog 2 kompisar hem, dom mös med Charlie och gjorde upp vilken turordning dom skulle hålla han! =)
Här är lite bilder på dom!



Leken var slut vid 16.30. Då brakade helvetet lös! Vi skulle nämligen köra och hämta Pål på stationen och sen köra på middag hos mamma och pappa. Men då började Charlie, helt hysteriskt skrika. Ellinora började bråka om smink och blev oså helt hysterisk!! Vilken kaos det va kan jag säga! Väl i bilen blev det lugnt. Ellinora lugnade sig och Charlie somnade! =)

Hos mamma och pappa blev vi bjudan på färska räkor och färsk XXL havskräfta, allt från smögen där de har varit och jobbat ons-fre!
Det var jätte gott!! Tack!




Sen blev det bara mys på soffan, vi satt och snackade, lyssnade på lite musik. Påls kompis Olof kom förbi med sin lilla hund Harry, som Ellinora ÄLSKAR!

Vid halv 10 så bestämde jag mig för att köra hem! Ellinora skulle sova över, för att idag så ska hon åka med Pål till Malmö och ha en mys-dag tillsammans. Dom ska bla. gå på Malmö terrarium!! Hon ska även sova över hos Pål! Ska be han ta lite bilder med telefonen så kan jag lägga några på deras lilla resa!

Idag hoppas vi på att det sprickaer upp lite mer så jag kan få lite sol! Calle ska jobba!

Här kommer en underbar bild på Charlie i sin keps!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar