fredag 27 maj 2011

Babysim

God morgon!
Nu har jag lämnat Ellinora på skolan för en stund sen. Idag var det till att packa ner lite eftra "fika" till Loppan. Dom ska ha Idrottsdag idag hela skoldagen! KUL!
Fast Ellinoras nya är ju att hon hatar väldigt mycket. Så idag så hatade hon mjukis kläder OCH hon hatade idrott!! Sen kom det: - Mamma, vad är idrott?!
Då skrattade jag bara och frågade hur hon kunde hata något hon inte visste vad det va!!? Men jag förklarade att det var samma sak som gympa! (Det är gympa dom säger, aldrig idrott!)

Idag så vid 9.45 så kör bilden från uppfarten här hemma påväg mot babysimmet!! Och eftersom att jag inte kan bada med min tå så ska Calle med!! Såååå kul!! Är super glad för det! Så även han!!
Så idag kommer jag kunna ta lite foto när jag sitter på sidan om, så jag lägger nog upp nån sen!

Ska egentligen lägga om tån vid 9.30 men jag känner att det är viktigare att det blir lugnt för Charlie och att han får sova och äta ifred innan han ska bada! Han blir ju helt sluta av det ju! Så nu ska jag ringa och boka om min tid till eftermiddagen! Ändå inte så smart att lägga om det innan badet OM det nu skulle bli lite blött! Ska ju duscha Charlie o så ju! Får se om dom ska dyka idag kanske!! Spännande!

Sen så hoppas jag att jag hinner med en liten runda upp till Claes Ohlsson och till Jasmine. På jasmine så ska jag köpa en liten kula till min stav som ska sitta i läppen!! Tappade ju kulan för länge sen men har inte fått tummarna ur o fixa det! Sen på Claes Ohlsson så ska jag köpa en sån där tränings rockring. Det var bra pris där uppe på den! Tänkte försöka göra nåt åt mitt bildäck som ligger runt midjan! haha!! nej, sååå farligt är det inte, men det är för mkt i vilket fall som helst!! =)

Idag så ska vi även hämta Wilma o passa henne över helgen!! En mkt fin Rottis! Det är Calles mammas o bosses, men dom är ju i Grekland så vi hjälper mer än gärna till o passar henne!
Så ikväll ska jag dra med familjen på en promenad....får se hur det går, jag gick Med Anna-Maria igår men jag får ju ont i tån när jag har stängda skor, så igår gick jag i några jä**a tofflor, emn det gick ju inte så jag gick barfota! =) Men det var inte så skönt! Så jag får försöka komma på en bättre lösning till ikväll!

Och jag rä såååå sugen på att tattuera mig!! Jag har 2 projekt på G, men det ä ju så dumt att göra det nu eftersom att jag ÄLSKAR att sola!! Så jag ska lugna mig hade jag tänkt! Den ena ska sitta lver hela sidan på låret och den andra ska sitta under min tattuering på överarmen, så typ på underarmen! Längtar, dom är sååå fina! Ska försöka lugna mig! haha!

Gud vilket långt inlägg dett blev, men det gör väl inget!?

Ha en kanon dag, det ska jag verligen ha. Längtar riktigt tills dagen kommer igång ordentligt!


1 kommentar:

  1. Låter härligt och bilderna du visade var mkt fina! Både jag Olof och Björn tycket det var så himla kul att du och Charlie kom till Rebbetuaröd på kaffe i lördags! Supermysigt! Kram

    SvaraRadera