torsdag 5 maj 2011

Lilla skitunge!

God Morgon!
Vet inte vad Charlie har fått för sig riktigt, men han verkar ha ändrat rutin och vaknar fler gånger på natten än innan!! *suck* De är inte så att han är tyst då heller utan han skriker för full hals på en gång!!
Hoppas att det bara är en period, man känner sig lite tröttare än innan!!

Såhär såg morgonen ut:
6.45 gick vi upp
Klädde på Charlie kläder o bytte blöja!
Kräkte ner alla kläder + bajsa!
Bytte alla kläder o bytte blöja!
Bajsade IGEN!
Bytte blöja!
Bajsa IGEN!
Bytte blöja!
Charlie började även morgonen med en vändning fr.mage till rygg! Tjohoo!
Frukost till Ellinora, iväg till skolan!
Nu: Blogg och nyheter på tv, Charlie sover!

Idag så ska jag dammtorka vardagsrummet + dammsuga hela huset!
Tvätta Calles "dopkläder"
Handla dryck till dop!
Lämna madrass till mamma o pappa.
Sen blir det mys hos Kajsa o Lova.
Sen lite fix på eftermiddagen kan jag tänka mig. Ellinora har miniorerna och kör idag så jag hämtar henne vid 16.15 idag! Blir nog grillade hemmagjorda hamburgare idag, calle ska jobba lite ikväll!

Idag får du en uppgift av mig: Le mot en främmande människa, tex. på stan eller i affären! Du kommer garanterat få ett leende tillbaka och genast så känner du dig glad!
Jag brukar göra det mot äldre människor, framförallt äldre damer, dom e oftast väldigt söta och dom ler gärna mot dig! =)



3 kommentarer:

  1. Pappa säger: Tror jag det. Så klart att andra ler tillbaka till dig. Du har ju väldens goaste leende!

    SvaraRadera
  2. Jag ska testa att le mot sura bittra människor, det är inte lika lätt. Fråga mig jag jobbar med dom varje dag...

    (note to self: jag gillar visst mitt jobb, jag bara hatar vissa delar av det)

    SvaraRadera
  3. Vem e du som jobbar med så bittra människor?! *nyfiken*

    SvaraRadera