tisdag 24 maj 2011

...Suck...

...Charlie är inne i en jätte jobbig period, men sammtidigt jätte rolig. Han är väldidgt gnällig av sig och svår att "underhålla" emellanåt. Sen e han som en ängel och hur glad som helst! Det är verkligen 2 helt olika sidor!
Men nu på kvällen har han varit ganska pipig, men nu har han precis somnat.

Var iväg och la om tån, igår sa hon att det skulle bli ett mindre förband, men det tycker jag verligen inte att det är, det är lika stort! Får inte på mig ett par skor bara. Och detta ska jag gå med i minst en vecka. Ska in igen på fredag och lägga om det. Så Jag kan inte bada med Charlie på fredag!!! SKIT! Jag hoppas verligen att dom e snälla på Calles jobb och låter han vara ledig så Charlie får bada. Det är ju trotts allt bara 5 tillfällen. Så vi håller tummarna imorgon!
Lagade god fisk idag, Ellinora gillade den verkligen! Kul!

Lilla fröken Hedberg fick för sig idag att klippa av en lite tuss på sitt hår när hon ändå var igång och klippte dockan!! *suck*
Som tur var så syns det knappt! Så nu är det sax förbud!!

Känner mig inte helt hundra men mkt bättre. Huvudvärken är kvar och känner mig allmänt konstig!
Blir ingen sen kväll!

Anna-Maria tittade förbi idag o tog en kaffe, trevligt!
Nu hoppas vi att Anya och Bosse kommer hem från Grekland till helgen! Dom vet inte om dom kan flyga pga askmolnet!!!

Tilla Anya o Bosse: Hoppas att ni har en toppen resa och att du hade en kanon födelsedag!! Sola lite för mig oxå!
Nu är det VÄRSTA haglet ute, det bara öser ner!!!! Så ta vara på vädret!! =)
Hoppas ni kommer hem som planerat!

Här kommer lite kvälls mys!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar