tisdag 17 maj 2011

Hej igen!

Nu tänkte jag uppdatera lite om vad som har hänt under dagen!
Jag har tvättat 1 tvätt, bäddat rent, dammsugit och provat flytta runt en matta som jag inte riktigt kan bestämma vart jag ska ha den!!
Sen har det inte hänt så mkt mer känns det som! Det har varit 3 olika personer och hämtat sjöstensplattor som vi haft på annons! Så nu var vi av med dom! Skönt! Jag och Charlie har varit ute och gått med 2 av grannarna, en lång promenad nu på eftermiddagen! Ganska blåsigt men jätte skönt!
Ellinora har lekt me Hannah hela dagen, dom har lekt kanon fint! Nu är dom hos henne och äter lite rabarberpaj!! Mmmm....Charlie sover och Calle e i garaget och jag, jag sitter här och kollar lite på datan och samtidigt kollar jag på nåt knasigt program som heter Distraktion! Helt knäppt!

Just det!! Idag ringde jag och kollade hur det var med babysim, om det fanns platser!!
och JAAAAA, det fanns det! Så redan på fredag så ska jag och Charlie åka och bada! Kul!
Imorgon blir det bikini shopping! Usch, känner mig inte redo för bikini riktigt ännu!! Men, men vad gör man inte för sina barn! I fortsättningen blir det slut på gottis i veckorna!!

Har hört att det ska bli fint väder till slutet av veckan, hoppas verkligen på det, tycker man tappar färgen väldigt fort! Måste bättra på lite! =¤)

Nej, nu kommer reprisen på Big Brother som jag missade igår för att jag var ju tattuerare igår! Haha!

Ha en super kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar