onsdag 4 maj 2011

STOR händelse idag....

....Ja, idag har det hänt något STORT!
Charlie har vänt sig från mage till rygg, 2 ggr idag!! Han är 11v idag! Jag tycker han är sååå duktig, jag är jätte stolt! Idag har jag städat och plockat undan massa grejer, det har blivit lite ändringar så vi ska ha alla gäster här hemma efter dopet på söndag! Det blir kanon, skulle bli fint väder oxå. Farmor har varit på besök idag oxå. Ellinora har lekt med Felix idag och dom har lekt jätte bra! Men så fort hon blir själv med mig så testar hon gärna mitt tålamod! Såklart!!

Det har varit en bra dag i det stora hela, vi grillade till middag! Smarrigt!
Här kommer en liten bild på Charlie i sitt gym!
Ha en bra kväll!
Charlie 11 veckor!

3 kommentarer:

  1. Så söt han är!! Kul att du med bloggar nu :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack! =) ja, det är kul, roligare än vad jag trodde! hihi...
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Pappa säger: Nu är han på G

    SvaraRadera