torsdag 30 juni 2011

Sweeeet!

Nu har jag fått min OnePiece! Så gött!! Har myst runt i den här hemma nu hela kvällen! =)
Tack min älskling!

Har varit inne på Telenor idag och fixat med min Iphone! Så nu är den iväg skickad! Får en ny inom 3 veckor ca! Hoppas att det går fort! Nu har jag iaf. mitt vanliga sim kort så att jag har mitt vanliga nr igen! Skönt!

Vilken värme det har varit idag! Sjukt nästan!! Tur att vi har poolen, Ellinora o hennes kompis har varit mer i vattnet än ovanför idag! =) Kul!

Idag har världens duktigaste tjej simmat 7 meter utan "simmisar" och utan att nudda botten! JÄTTE framsteg! Sen har hon lärt sig att flyta på rygg! Hon var såååå stolt, även hennes mamma! =)

Lille Charlie har varit trött av värmen idag, sovit mkt!
Farmor var på besök, fick MASSA mys med Charlie som var en riktig litet mysis! =)
Han fick lite kläder oxå! Fina! Tack farmor!

Anna-Maria kom ut senare på eftermiddagen. Åt med oss och hade trevligt! Alltid kul att bara sitta å snacka!

Nu hoppas jag att jag får bjuda min ohängda storebror på middag imorgon!! Men han är ju alltid så J**la upptagen!!!!! Han e så populär helt enkelt!! Inte lätt att heta Pål vill jag säga! =) hihi! Love you!

Imorgon blir det babysim för min och Charlies del och det blir simskola för Ellinora och Mormor! Sen så ska hon vidare till pappa! Så nu e vi bara 3 i famlijen i helgen! =(
Blir kul för loppan dock att komma till pappa lite! Hon gillar det!

Nej, nu ska jag mysa vidare!

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar