tisdag 28 juni 2011

Tårar och panik!

Jag har blivit av med min iphone3 idag!!!
Skit tråkigt verkligen! Telefonen är en sån stor del i en liv nu för tiden så det känns verkligen att vara utan den! Har kollar med försäkringar o så nu så jag får betala självrisk så får jag ut en telefon!
Men det tar ju sin lilla tid! Så jag får väl upp till affären o skaffa mig ett kontantkort! =(
Usch vilken dag! Alla bilder o filmer, ALLT verkligen är borta!
Om de nu är någon som hittat den o inte lämnar in den så tycker jag verkligen att den personen kan dra åt helvete!!! Vi har ringt till den säker 70 ggr o inget svar!
Men, men de e anmält, så jag har gjort allt jag kan göra!!

I övrigt så har det varit en bra dag! Ellinora var duktig på simskolan.
Charlie har nog tyckt att de har varit lite varm, ändå så har jag haft han i skuggan o inne!!

Imorgon en ny dag m nya tag!!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar