onsdag 20 april 2011

BVC i ett nötskal!

Hej!
Idag är det ju själv resdagen! Yahooo..... Längtat sååå länge!
Jag har packat och gjort i ordning allt! Så skulle vi till BVC, Charlie skulle till läkaren på vanlig rutin kontroll! Perfekt tyckte jag eftersom han är lite förkyld o lite hostig! Men 2 timmar innan så ringer hon och ställer in!! Det är andra gången det händer, utan någon framförhållning alls!!! Inte snällt tycker jag!
Men,men ska dit nästa vecka istället, fick massa gjort här hemma istället!
Packat in allt i bilen, vattnat alla blommor, ställt in cyklar mm! Sen blev det dammtorkning, dammsugning och våttorkning! Kanon att jag fick det gjort oxå! Skönt sen när man kommer hem, då e allt redan gjort!
Nu har jag precis ätit ett litet äpple och så tänkte jag passa på att blogga lite! =)
Charlie sover efter en gnällig o vaken morgon!

Igår så var Anna-Maria här en sväng, sen kom även Isak o Ålle hit oxå! Trevligt!
Efter middagen gick vi ner o fiska lite! Kul! Dock inget napp!

Ellinora har man kanappt sett röken av dessa dagarna, dom var här och badade alla 3 tejejerna, sen var det full rulle igen, in,ut,hit o dit!! Kul!
Ellinora sov över i huset här bredvid i natt, helt utan problem!
Idag har hon varit här en sväng bara, o på den stunden så bråkade hon bara o var kaxig! Så himla tråkigt!
Får väl snart ut o ropa på henne så hon får göra sig i ordning inför resan! Kanske packa lite pennor/papper mm. Så hon har lite o pyssla med! Tar ändå 5 timmar (inkl. matpaus) Denna gången tar det nog lite längre, nu har vi ju lillemann i bilen oxå!
Han gillar o åka bil så de e väldigt bra! E han bara mätt o ren i blöjan så tycker han det bara e mysigt!

Jag hoppas att ni alla får en unnderbar Påsk! Det ska jag ha med min fina familj!
Glad Påsk på er!!





2 kommentarer:

  1. BVC är klockrena... not. Trist men strunt i det för nu ska vi till Värmland och hälsa på Margaretaaaa!! Det du! :) Löv löv.

    SvaraRadera
  2. Fina Maja! Säger Pappa - kärlek

    SvaraRadera