onsdag 27 april 2011

OnePiece!!

Jag bara måste berätta för er gott folk att jag MÅSTE skaffa mig en OnePiece! Jag vill så gärna så jag har fan ont i hjärtat!! *snyft*
Min kära kusin hade en marinblå/vit randig, sååååå jävla fin! Varje morgon hon kom upp i sin fina OnePiece så höll jag på att dö!!
Det låter säkert helt sjukt, men ni kom känner mig, ni vet att jag "snöar" lätt in på saker och när jag har gjort det så e det kört!
En som jag bestämt att jag måste ha är en marinblå "teddy" o den är det typ halva priset på nu! Sen vet jag inte vilken jag mer vill ha, vill ha en i vanligt "joggingtyg" oxå! Lila? Svart? Rosa? Måste fundera! Men framför allt så måste jag börja spara o prioritera om! Älskar att va hemma men jag hatar att gå på försäkringskassan/föräldrapenning! E ju som en fattig kyrkråtta känns det som!
Sen e de dop o grejer!
Men jag önskar mig i fördeledagspresent iaf. alltid en början att önska! =)



Hade jag haft möjlighet så hade jag haft en i varje färg och haft dom på mig varje dag! =)
Jag vet, jag e sjuk i huuvdet! Hehe!


1 kommentar:

  1. Kunde inte sagt det bättre själv, du är inte riktigt kry! Du kan inte hitta sånt nu när det snart i sommar, får fan vänta tills det är höst igen! det är nu du ska "snöa" in på bikini, klänningar, linnen osv! PÖSS <3

    lilbroooo

    SvaraRadera