fredag 1 april 2011

Lite nervöst idag...

Den här morgonen började med en hysterisk Charlie! Han var jätte ledsen! Så vi gick upp vid 6.30! han blev snabbt lugn när han fick komma o sitta i sin "gunga" efter ett blöjbyte!
Ellinora vaknade såklart av Charlie, med det var ju nästan dags att gå upp ändå!
Hon åt frukost och hon läste läxan för mig medans jag fixade med tvätten!
Måste låta som jag bara tvättar, hehe, men vi har haft ett berg m tvätt som jag var tvungen att ta i tur med!
Calle gick upp och dom körde till skola och jobb!
Jag satte mig och tog en kopp kaffe innan jag skulle in och hämta alla tidrapporter på mitt ena jobb!
Måste gå igenom dom efter slutet på varje månad!
Sen åkte jag till mamma som ringde och ville bjuda på lunch! Mysigt!
Vi skulle äta på stan men tiden sprang iväg och Ellinora slutar 12.45 så då måste jag vara hemma! Så vi köpte med oss sallad från House of bagels som mamma körde in o hämta!
Ellinora kom hem och hon ville spela PS3 m mormor!
Mormor ställde upp på några fighter!!

Här sitter dom å spelar!

Idag hoppas jag att Calle får möjlighet att sluta tidigt, om dom inte har jätte mkt att göra!
Jag tänkte nämligen ta en lång dusch och göra mig i ordning utan stress!
Ska gå på teatern med jobbet och se Skönheten & Odjuret ikväll!
Vi fick det som julklapp!
KUL!!
Lite nervöst och pirrigt i kroppen att vara utan Charlie så länge!
Men han har ju sin underbara pappa och jag har pumpat och pumpat! Ha,ha!
Dom klarar sig nog fint!
När jag var hos mamma o pappa idag så satt jag och kollade på lite bilder på datan och jag hittade så söta bilder på Ellinora när hon var liten och man bara inser att tiden har runnit iväg och nu har jag en stor tjej istället för det där lilla yrvädret hon var!

Sötare än såhär kan man inte bli! Gullunge!

Sen hittade jag oxå en bild på mig och min mormor från "rock festen" vi hade ett nyår, tror att det var 2007-2008 men jag är inte riktigt säker!
Min underbara mormor börjar tyvärr bli gammal! Hon har varit gammal länge med inte försen nu så har det börja märkas! Hon är den mest lugna och "go with the flow" människa jag känner! Helt fantastisk! Hoppa att vi hittar ett tillfälle nu i April så vi an åka upp till Sthlm så hon får träffa lilla Charlie!Tänker på henne varje dag! Hon betyder så otroligt mycket för mig! Hon har alltid stått mig nära och hon har alltid brytt sig på ett sätt som bara mormor han göra!
Underbar!

Här är vi redo att rocka loss! Ha,ha!

Ha nu en trevlig fredag!
Det ska jag ha, de kan jag lova!!

1 kommentar:

  1. Fint! Fina foton. Låter dom du hade en bra dag käraste syster.

    SvaraRadera