söndag 10 april 2011

Söndag!

God Morgon!
I natt har det det varir en bra natt! Charlie ville dock gå upp väldigt tidigt! Vid 05 tiden!
Så jag tog täcke och kudde och flyttade ut oss till soffan, Charlie fick sitta i sin gunga och mamman fick ligga o sova lite på soffan! Båda somnade på en gång! Skönt!
För en stund sen så kom Ellinoras kompis Hannah som jag har lovat att "passa" till 14.30! Så nu sitter vi bara och tittar lite på tv och små pratar! Charlie börjar vakna nu så han ska få lite mat!
Underbart väder veerkar det bli så det blir ute dag idag oxå!
Kanske fixa med blommlådorna =)
Ser ni vilken fin besöksräknare min älskade Calle har fixat till mig! =)

Jag uppdaterar även ikväll om hur dagen har varit!
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Jasså? BesöksräknARN! Kul! :) Calle den lilla finken fixade biffen, jag ska nog se till att stjäla den informationen från honom jag med...

    SvaraRadera