onsdag 6 april 2011

Duktig bebis!

Hej!
Vill börja med att berätta att Charlie är riktigt bra på att sova! haha! I natt har han sovit skit bra! Åt 22.15 och sen vaknade han inte försen 03.45!! Kanon! Resten av natten var oxå jätte bra!
Gick upp vi 07.00 tiden med Charlie o Ellinora! Följde Ellinora till skolan, sen tog jag och grannen en lång promenad! Skönt att göra de på morgonen! Sen satt vi o snacka massa o drack kaffe! Gick hem vid 10 tiden  o tvätta o fixa lite! Passade på att duscha i lugn o ro när Charlie sov!
14.45 så hade jag tid för fotvård på Hälsa & Helhet! UNDERBART! Mamma tog ungarna o gick på stan en sväng. Sen kom dom upp och underbara Marie (som fixa mina fötter) Erbjöd Ellinora en mini manikyr! Hon blev överlycklig, lackade i rosa med vita fjärilar o små fina stenar på tummarna! Hon blev super fin!
Och mina fötter känns som nya! Jätte skönt!
Eftermiddagen har varit mer eller mindre kaos! Mitt ena jobb där jag är arbetsledare är det strul med assistenter/schema mm. Har haft 1000 telefonsamtal och jag har inte lyckats hålla humöret uppe utan blivit fruktansvärt irriterad!! Nu e kl 19.30 och jag har kommit närmare en lösning och det e lugnare! Men fy vad det tar på krafterna att bli så irriterad o stressad! Och under tiden alla telefonsamtal var så skulle jag läsa läxa, ta hand om Charlie som var ledsen, laga mat och även duka!! KAOS!
Calle tog hela disken och gjorde jätte fint i köket, Tack!
Nu ska jag snart natta Ellinora och sen ska jag inte göra ett sk*t!!!
Tack för hjälpen mamma!
Kram på er!!

2 kommentarer:

  1. Ja du Musse, det är Ingen dans på rosor att vara hemma med 2 barn och dessutom sköta så mycket annat. du e superduktig tycket jag. Pappa

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare. Du är bäst lillasyster! Kram

    SvaraRadera