lördag 9 april 2011

Sol,sol,sol

Helt underbart idag, vilket väder!!!

Natten har varit betydligt bättre, lite mer sömn åt oss alla! Ellinora sov hos mamma och pappa efter hon varit på teatern igår kväll.
Jag och Charlie körde till dom imorse vid 8, mamma skulle passa dom båda, jag hade 2 snabba lönesamtal! Var tillbaka på 1 timme och allt hade gått bra!
Jag köpte med mig lite fika tillbaka så vi fikade i solen, jätte skönt!
Ellinoras farmor kom och hämtade henne vi 12 tiden, hon skulle till pappa denna helgen ju, men vi flyttade det till idag istället för igår så hon kunde gå på teatern. Så det blir bara ett dygn hos hennes pappa!
Jag stannade kvar ett stund hos mamma och pappa, satt i solen och tittade på när dom planterade fina blommor!!
Sen åkte jag vidare till yngsjö, Mötte upp min älskling där för att fika hos Anya o Bosse!
Jätte skönt, det var helt vindstilla där vi satt inne vid huset, underbart!
Calle körde innan oss, vi stannade lite längre!
Så idag har jag alltså inte gjort nån nytta i princip! Jo, 2 lönesamtal, de e allt!! =)
Man får nästan lite ångest över det men man måste bara få va ibland oxå!

Ikväll ska jag och Calle kolla på en film tänkte vi, de va typ 100 år sen vi gjorde det! Ska bli mysigt!
Får nog gå o smörja mig lite nu, jag lyckades bränna bröstet och ansiktet lite idag, framförallt bröstet!! =( Blir solskyddsfaktor om de e fint imorgon!

Nu hoppas vi på en lika fin dag imorgon!

Här kommer lite bilder från dagen!

 Lilla jag i min nya vårjacka!
 Ellinora leker med "Snoffan"
"Snoffan"

1 kommentar: