onsdag 27 april 2011

En lugn dag!

Hej!
Idag har vi tagit det lugnt efter gårdagens ståhej!
Höll Ellinora hemma idag ifall att hon skulle blivit smittad, men det har hon inte o inte jag eller Charlie heller! Skönt! Min Calle är på bättringsväg! Känner dock av att "det kör lite" i magen!
Idag började dagen med en god macka o lite te ute på altanen, mysigt! Vilket väder vi har, de e ju April o det känns nästan som sommar! Underbart!
Har tvättat en del idag, de blir så mycket efter man bara varit iväg några dagar!! Gått igenom massa papper o satt in i pärmar har vi gjort! Ellinora har varit såå duktig, hjälpt mamma att sortera o göra hål i alla papper! Vi har varit på skolan en sväng idag, jag, loppan o Charlie. Det var dags för utvecklingssamtal idag! En mycket duktig tjej har vi! Stolt mamma!!
Idag blev det hamma gjorda burgare på grillen m frisco bröd! Gott!
Sen var jag tvungen att köra till mamma med en del papper! Hoppas att det kommer vara till någon nytta, en kille ska kolla på min deklaration nämligen!
Nu sover båda barnen sen en stund tillbaka, Charlie vaknar ju senare ikväll men nu har man en lite stund man kan göra vad man vill! Passar på att blogga o nu piper tvättmaskinen!!! Så nu ska jga roa mig med att hänga tvätt! Kul! *not*
Sen ska jag måla mina naglar!
Har börjat dricka fänkålste för charlies mage, det verkar fungera väldigt bra! Har inte gett han Minifom dropparna nu på 2 dygn o kört m teet istället! Verkar funka väldigt bra! =)
 Imorgon blir det en dag med full fart! Lönesamtal, mammagrupp, läkarbesök! Säkert lite tvätt o fix såklart!
Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar