tisdag 26 april 2011

Nu e vi hemma..

...Äntligen...
Det kanske låter konstigt att säga äntligen, för vi har haft det underbart! Men i natt (natten mellan måndag-tisdag) så fick min älskade sambo KRÄKSJUKAN!!!!!! Blääää.....
Så natten har varit fruktansvärd, jag har kört bil i 5,5 timmar, tvättat, varit o handlat och badat barn!!...nu e jag helt slut! Calle bara ligget helt pall! Stackan!
Så därför känns det väldigt skönt att vara hemma efter natten
 och den långa resan!
Det började med att mamma fick ont i magen, illamående o feberkänsla! Sen fick Pål det och efter han var det Calles tur! Hoppas verkligen vi slipper det!
Nog om det nu...
Vi har haft det toppen verkligen! Jätte fint väder varje dag, men ingen värme tyvärr! Men jag har legat u ett hörn o pressat lite iaf. =)
Jätte god mat varje dag! Påskmiddag, grillat, gryta mm.
Sällskapet har varit ännu bättre, jag tycker att det är sååå kul att träffa släkten! Vi har kul tillsammans!

Här hemma är det ju sommar! Så imorgon blir det tvätta, tvätta, tvätta...tänkte hänga det ute...måste bli av med alla "baskilusker" nu så vi håller oss friska!
Håller Ellinora hemma imorgon för säkerhetens skull!
Nu e jag så trött så jag orkar inte skriva mer faktiskt! Lägger upp lite bilder! Titta o njut! =)
Kram kram

 Bonnie,Charlie,Ellinora myser
 Challe o Calle =)
 En glad liten kille!
 Syskon mys!
 Ellinora solar!
 Mys med nya Dinglisen!
 Våran underbara utsikt!
Påskmiddagen!

1 kommentar:

  1. Pappa säger: Ta hand om er. ja, visst var det en både trevlig och god vistelse på vårt kära Någelunda!

    SvaraRadera