tisdag 19 april 2011

God morgon...

....ni få trogna läsare! Nu har det varit full rulle och jag har inte haft/tagit mig tiden att blogga!
I Lördags var vi iväg på släktkalas hos Calles morbror, hans kusin fyllde 20! Det var mkt trevligt! Söndagen var bara chill o sol!! Lite sletna nämligen, var hemma vid 03.00 på natten! Blev en kvälls handling, de va väl typ det vi gjorde! Eller jo, tvättade en tvätt oxå! =)
Igår var det så underbart väder ju! Sommar i köpinge!! Iaf. i min "gryta" där jag ligger o bara har det skönt när barnen tillåter!
Ellinora har påsklov denna veckan,de e både roligt o tråkigt!! (Elaka mamman har talat)
Nej, men hon är ju underbar när hon vill och vi kan ha de riktigt trevligt och mysigt! Men som igår var hon en BITCH!!! En riktig sådan!!
Hon har hittat lite nya kompisar, dock bara tillfälligt för flickorna kommer från Ronneby o är här o hälsar på sin morfar! Men dom har roligt tillsammans, de e väl bara de att Elliunora är på hemmaplan och känner att hon kan ta rollen som "ledare" och är antagligen därför väldigt kaxig o elak mot sin kära mor!
Får se hur humöret e idag när hon vaknar!
Nu är det bara jag och min lilla "piggelin" som en vakna! Charlie har fått för sig att han ska UPP kl 06.45, och inte en minut senare! Då vill han ha ny blöja och sen vill han bara prata,prata,prata....så de e mysigt, men lite väl tidigt nu när Ellinora äntligen har börja sova lite längre!! Men,men...tänkte jag sulle fixa en massa nu på morgonen så att man kan ligga ute, utan att ha dåligt samvete! För imorgon bär det nämligen av till vårat kära "Någelunda" vårat fina landställe i Värmland! Vi åker  imorgon efter att Calle slutat jobbet!
Ska försöka hitta en liten hörna där jag får mottagning så jag kan uppdatera bloggen!!
Ha en underbar dag, hoppas att det spricker upp o blir strålande solsken!

1 kommentar:

  1. Jasså, åker ni redan imorgon? Passa på att njuta för på torsdag kommer jag och då är det slut på friden... :)

    SvaraRadera