måndag 4 april 2011

Vår,vår,vår....

Nu är det äntligen vår! Det har varit underbart väder både igår och idag, något blåsigare o kallare idag men det har ändå varit super!
Igår fixade jag lite här hemma bara, mamma o pappa kom in på lite kaffe när dom ändå skulle lämna Isak och Hannes här! Kul!
På kvällen så åkte vi in till stan för att möta upp Anya, Bosse och Anna-Maria och gå o äta på Rosegarden! GOTT!!
Bosse och Anna-Maria fyllde år! Grattis!

Idag så har det varit både nytta och nöje! =)
Dagen började med att jag och Charlie skulle till stan för att lämna papper på mitt ena jobb! Helt oplanerat så träffade jag mamma och vi tog en sväng på stan och kollade lite vår kläder till Charlie och Ellinora! Det finns ju såååå mycket fint nu! Helt galet! Mamma shoppade lite till barnbarnen och hon bjöd på en god latte i solen!
Det var jätte mysigt mamma! Tack! Vi får göra sånt här mys oftare! Älskar det!
Sen bar det hemåt! Farmor kom för att vara lite med Charlie! Så att jag skulle få en chans att fixa med lite grejer här hemma!
Jag körde iväg med alla burkar/flaskor, jag målade i hallen och städade ur i bilen!
Charlie bestämde sig tydligen för att sova hela dagen, så farmor var mer ett sällskap till mig i mitt fix! Mkt trevligt! Charlie vaknade vid 15.30-16.00 typ så farmor passade på att mysa innan hon skulle köra!
Charlies dygn har varit väldigt mycket sova sova sova!!
Somnade igår vid 00.00 för natten, sov till 04.00, åt, sov till 06.30, åt, sov till 08.00, sen åt han vid 9.30 och somnade!!! Sen vaknade han vid 12 och åt sen sov han till 15.30 typ! Somnade till i vagnen en stund  medans jag promenerade, sen var han vaken! Åt igen vid 18 och nu sover han!
Han håller nog på att växa! Verkligen bara äta och sova! Otroligt!
Är nöjd med dagen och som sagt så har det varit både nytta och nöje! De e så de ska va!
Blev fårostfyllda biffar på grillen me potatis och sås! Gott!
Nu ska jag bara chilla, inte göra ett dugg!! Skööönt!

1 kommentar:

  1. jag är imponerad över att du hinner med så mycket. du är så effektiv, nog mer än du själv är medveten om. Pappa

    SvaraRadera