torsdag 28 april 2011

Läkarbesöket!

Läkarbesöket med Charlie idag gick mycket bra! Han är PERFEKT! Han är såå duktig vår lilla ängel! Nu väger han 6420g och är 65cm lång! Det går så fort! Han växer o växer!
Ellinora har varit på kör och miniorerna idag, så jag hämtade henne 16,15 och då körde jag henne till hennes pappa, de blev en träff för dom nu ikväll för att det har blivit lite ändringar med helgerna pga. påsk,dop mm. Men dom fick ses en stund idag iaf. och hon tyckte det var roligt. 
Nu har jag suttit och dreglat lite över min efterlängtade OnePiece på http://www.onepiece.se/ blir såååå sjuk!
Nu är det snart Big Brother sen blir det sängen! Charlie kanske vill vakna tidigt imorgon oxå, om inte annat så ska jag upp med Ellinora 6.45!
Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar