lördag 2 april 2011

Städ dag och grill kväll...

Igår var det en toppen kväll, musikalen var toppen!
Charlie hade saknat sin mamma lite men det hade gått bra!

Måste ju bara visa er! Detta leende fick jag i morse när vi gått upp!
Helt underbart!
Blev lycklig när jag såg det här stora leendet, var nämligen lite smått trött o irriterad när jag gick upp! Charlie sov bra i natt, men tror ni inte att Ellinora vaknar då och är mörkrädd!! Händer aldrig! Men såklart när han sovit super bra!!
Sen drog jag igång med städning, blev att jag röjde ur hela städskåpet och gjorde i ordning! Sen blev det städning av resten av huset! han inte med hela men nästan!
Calle drog till stan och gjorde lite ärenden och sen stor handlade han!
Han kome hem med en jätte fin ros till mig och jag /vi fick en Bärsele!! Super glad!!

Efter denna fina överraskning så gick jag ,Ellinora och Charlie up på en lång promenad! Calle gick ut i garaget en stund!
Vi träffade på dessa söta djuren! Typ nån ko/tjur haha! Vet inte vad dom heter! En mörkbrun och en ljusbrun!
Ellinora döpte han till Elo!
Sen så ni som känner Ellinora vet att hon är en liten rädd-hare! Så vi träffade oxå på några "pissmyror" och de gillade inte lilla damen! För att om ni inte visste det så kan dom spruta eld!!! HAHA! Hon har sån fantasi o massa påhitt!!
Nu på kvällen har vi grillat med faster Anna-Maria!
Nu har grannarna kommit över en sväng! Trevligt!
Ha en underbar Lördag!!

2 kommentarer:

  1. Men något vin att bjuda på fanns minsann inte till faster Annamia och grannarna... Hehehe. :) Gillar Elo skarpt.

    SvaraRadera
  2. Härlig dag! Pappa

    SvaraRadera