fredag 8 april 2011

Dåligt med sömn!

Usch va trött jag är....och vädret gör det inte bättre!
Charlie har haft riktigt party i natt igen! Fick upp o rulla han i vagnen mella 03-04 inatt! Och strulet började inte där och slutade inte där heller!!
Vet inte vad det är riktigt och det känns jätte jobbigt för jag vet inte hur jag kan hjälpa honom! Han e ju nästan otröstlig! Stackars liten!
Ska på mamma träff idag så då träffar jag min barnmorska idag igen, så jag kan höra med henne!

Vi  gick upp vid 7 tiden, och såklart sen dess så har Charlie sovit som en stock!!!!!
Jag har bara tagit det lugnt faktiskt, druckit en kopp kaffe och kollat på 112-poliser på tv4play!
Dom e ju i kristianstad men jag trodde de skulle va roligare, dom har ju sånt jävla sudd för alla ansikten ju! Jag ville ju veta vem de e som hittar på allt bus ju! Haha!
Men men, så e de!

På schemat idag står det först o främs lite smink på fejset och till fräshning!
Sen ska jag köra till Tollarp och kolla på en jätte fin cykel till Ellinora som hon antagligen ska få på torsdag när hon fyller 7 år! Den ser jätte fin ut på bilderna och jag hoppas den ser ut så i verkligheten oxå!
Sen blir det nog en liten dammsugning av huset och även toastädning! Sen tänkte jag trottsa vädret och promenera till mamma träffen!
Eventuellt så kommer faster A-M ikväll på middag! Trevligt! Det blir nog grillad fläskfilè med kroketter, sås och sallad till! Mamma ska ta med Ellinora på middag på stan och sen ska dom gå på teatern Skönheten & Odjuret! Hon ser såååå ifram mot det!
Igår berättade jag även att hon fick sova hos mormor och hon blev överlycklig!!! Hon älskar sin mormor otroligt mycket! Frågar ofta om vi inte kan köra till mormor eller om inte mormor kan komma hit! Kul!

Detta är GALET, Charlie åt vid 5 tiden och nu e kl snart 10! De e 5 timmar! Hoppas att vi får ordning på hans sovande inatt så att detta inte blir någon otrevlig vana för honom! =)
Ha en trevlig fredag! Lite fredagsmys kanske!!

1 kommentar:

  1. Det är inte lätt med de små, komplexa små varelser som inte gör annat än följer sin känsla i stunden. Du är en super-mamma Maja och jag vet att du klarar allt. <3

    SvaraRadera